לקראת טראנסאלפ 2011

יום חמישי, 25 בנובמבר 2010

בדרך לטראנס אלפ 2011

אנסה בימים, בשבועות ובחודשים הבאים לתאר את מה שיעבור עליי וגם על האחרים, בדרך לטראס אלפ 2011. באימונים, במפגשים, חוויות, קשיים ורשמים. אספר, וברשותכם אתאר דמויות שונות, בין כאלה המשתתפים בפועל ו/או (כעורך דין אינני יכול לכתוב כמה שורות ללא ו/או אז נא להתרגל לענייין) כאלה שילוו אותנו מקרוב או סתם דמויות דימיוניות ככל שיד הדימיון תשרה עליי. אדגיש כאן ועכשיו, כל קשר ו/או דימיון למציאות הינו על אחריות המדמיין בלבד. אני מעלה את הדברים כפי שיצטיירו בעיניי ובדימיוני, כפי שאחוש אותם בקצות אצבעותיי, הן תמיד מחוץ לכפפות, ולאו דווקא בהתאם למציאות כפי שהיא. זהו אז מתחילים.

מזה ימים שאין כל תגובה מהמארגנים. ביקשו שנאשר את השתתפותנו ויהיה מפגש ביום חמישי אבל מאז דממה. ואני כמו שפעם היינו רצים לתיבת הדואר לראות אם הגיע מכתב (נו טוב, אני לא יודע כמה זוכרים את זה), אני נכנס מספר פעמים ביום לתיבת הדוא"ל שלי לראות אם יש חידוש כלשהו, מה קורה? אולי החליטו שלא לקחת אותי? הרי במצגת שהראל הציג לנו במפגש הראשון היה כתוב שמשתתפים מגיל 30 עד 60, אז אני בחוץ? רגע, שייתנו צ'אנס אנסה לעמוד באימונים לפחות בהתחלה.

אז זהו בינתיים, סתם מעין הקדמה כדי לראות איך זה יעבוד. וכמובן כל מי שיש לו הערה, הצעה, תיקון או הצעה מוזמן להשיב ולהיות שותף לחוויה.

אז דיווש נעים לכולם וחזקו את הרגליים!!  

אין תגובות: